'}}
ROVA | script & copy voice-over
Omgekeerd inzamelen. Kleine moeite, grote voordelen. Voor het milieu, voor ons allemaal. Dit slimme idee van ROVA verdient daarom alle aandacht. En misschien een beetje uitleg. In de vorm van een fijne animatie. Ik verzorgde het copy concept, de verhaallijn en de tekst van de voice-over. Bekijk de animatie hier. Opdrachtgever: ROVA via Tiepes Fotografische Vormgeving […]
'}}
GEMEENTE TWENTE | SCRIPT & COPY VOICE-OVER
Licht waar nodig, donker waar mogelijk. Het is de gedachte achter de campagne van Provincie Overijssel en samenwerkende gemeenten in Twente. In een animatie brachten we - in fijne beelden en heldere woorden - voor het voetlicht wat de samenwerking inhoudt en zoal opleverde. Bovendien is 't een inspiratie voor andere gemeenten en hun inwoners […]
'}}
ALTREX B.V. | MERKVERHAAL, TONE OF VOICE, COPY WEBSITE
Veilig werken op hoogte. Altrex maakt het al 65 jaar mogelijk met innovatieve en solide klimmaterialen. Zo'n mooi verhaal en zulke slimme producten verdienen woorden van niveau en content van de bovenste plank. Een fris verhaal in een webdesign van nu en morgen. www.altrex.com Opdrachtgever: Altrex B.V. Publicatiedatum: maart 2017 Diensten: tekstconcept, tekstschrijven, copywriting, interview, redactie In […]
'}}
COUNTUS ACCOUNTANTS + ADVISEURS | JAARVERSLAGEN
De accountants en adviseurs van Countus helpen lokale ondernemers hun dromen en doelen te realiseren. Ze denken mee en kijken vooruit. Elk jaar kijken de mensen van Countus echter ook even terug, op de eigen organisatie welteverstaan: met jaarverslagen in een frisse toon en taal. Ik mocht de cijfers, resultaten en ontwikkelingen van 2015, 2016, 2017, […]
'}}
RABOBANK IJSSELDELTA | CORPORATE STORY
Je bent een bank met een bijzonder en eigen verhaal. Dat wil je vertellen, delen en uitdragen. Maar waar begin je...? Nou, bij de mensen van Rabobank IJsseldelta, de medewerkers dus; inspirerende ambassadeurs die het verhaal in zich dragen én zijn. En ik mocht het verhaal opschrijven. De aanpak Naast een inventarisatie van bestaande content, ging ik […]
'}}
IJSSELVLIET | COPY WEBSITE
Tussen strategie en realisatie, daar vind je de mensen van IJsselvliet. Zij brengen en houden organisaties en mensen in beweging. Een scherp verhaal (lees: puike copy) over winnende strategieën en nieuwe stromingen. www.ijsselvliet.nl Opdrachtgever: IJsselvliet Strategie & Realisatie Publicatiedatum: juni 2019 Diensten: copy concept, copywriting, SEO
'}}
MINISTERIE VWS | SCRIPT & COPY VOICE-OVER
Meedenken over de zorg van morgen, dat kan nu met Gezonde Mening. Het online platform waar zorggebruikers en zorgverleners hun mening kunnen geven over nieuwe en vernieuwende zorgproducten. Maar hoe zet je ervaringsdeskundigen aanzet tot aanmelding voor het panel? Onder andere met deze animatie! Marc schrijft verzorgde de strategie, storyline en voice-over tekst. Gezonde Mening is een initiatief van […]
'}}
ELLLA MAGAZINE | ARTIKELEN
Samen groeien en ontwikkelen vanuit aandacht en écht contact. Al tien jaar versterkt ELLLA mens en regio met even unieke als waardevolle programma's en leergangen. In 2018 vierde ELLLA haar jubileum met een bijzonder magazine. Een glossy vol verhalen van evenzo mooie mensen. Supertrots dat ik mocht bijdragen met een flinke stapel artikelen. Bijzondere gesprekken met unieke mensen uit een […]
'}}
CIBAP | TEKST KWALITEITSAGENDA 19-22
Cibap staat voor creatief onderwijs van hoge kwaliteit. Maar het kan altijd beter, zo vinden de Nederlandse mbo-scholen, het OCW en de MBO Raad. Verbetering vraagt echter om middelen, oftewel subsidies vanuit de overheid. Om daarvoor in aanmerking te komen, vraagt OCW de mbo-scholen een kwaliteitsagenda op te stellen. Concrete plannen en maatregelen voor de […]
'}}
QWR THERMEN BUSSLOO | MENUMAGAZINE
Smaakmakende content uit Zwolle ASJEMENU! Ja, als verrassen in je dna zit, dan maak je als wellnessresort natuurlijk niet zomaar een menukaart. Dat kan leuker en boeiender, dus... een menumagazine! Zó ga je met content om, zó vertel je je verhaal. Dat snappen ze héél goed bij Quality Wellnessresorts. Fijn, want ik mocht er als tekstschrijver […]
'}}
PHARMACARE.AI | SCRIPT & VOICE-OVER ANIMATIES * ENGELS *
Zwolse teksten voor een wereldpubliek De toekomst van de farmaceutische zorg? Die wordt sterk beïnvloed door innovaties en technologieën. Wat betekent dat voor een sector waar het bovenal draait om mensen? Hoe bouw je aan synergie tussen 'human, digital and data'? En voor welke ontwikkelingen en veranderingen staan we eigenlijk? Claudia Rijcken schreef er een boek over. Tiepes […]
'}}
ARCADY | TONE OF VOICE & WEBCOPY
Tekst voor Zwolse toekomstbouwers Daar word ik nou zó blij van: bedrijven die spreken met hun eigen, échte stem. Omdat ze weten wie ze zijn en wat ze kunnen. Arcady is er zo een. Voor de nieuwe website vonden we samen de juiste tone of voice. En gingen daarin, ook samen, een stapje verder. Logisch, […]