QWR THERMEN BUSSLOO | MENUMAGAZINE
Smaakmakende content uit Zwolle ASJEMENU! Ja, als verrassen in je dna zit, dan maak je als wellnessresort natuurlijk niet zomaar een menukaart. Dat kan leuker en boeiender, dus… een menumagazine! Zó ga je met content om, zó vertel je je verhaal. Dat snappen ze héél goed bij Quality Wellnessresorts. Fijn, want ik mocht er als tekstschrijver […]
ELLLA MAGAZINE | ARTIKELEN
Samen groeien en ontwikkelen vanuit aandacht en écht contact. Al tien jaar versterkt ELLLA mens en regio met even unieke als waardevolle programma’s en leergangen. In 2018 vierde ELLLA haar jubileum met een bijzonder magazine. Een glossy vol verhalen van evenzo mooie mensen. Supertrots dat ik mocht bijdragen met een flinke stapel artikelen. Bijzondere gesprekken met unieke mensen uit een […]
CIBAP | TEKST KWALITEITSAGENDA 19-22
Cibap staat voor creatief onderwijs van hoge kwaliteit. Maar het kan altijd beter, zo vinden de Nederlandse mbo-scholen, het OCW en de MBO Raad. Verbetering vraagt echter om middelen, oftewel subsidies vanuit de overheid. Om daarvoor in aanmerking te komen, vraagt OCW de mbo-scholen een kwaliteitsagenda op te stellen. Concrete plannen en maatregelen voor de […]
MINISTERIE VWS | SCRIPT & COPY VOICE-OVER
Meedenken over de zorg van morgen, dat kan nu met Gezonde Mening. Het online platform waar zorggebruikers en zorgverleners hun mening kunnen geven over nieuwe en vernieuwende zorgproducten. Maar hoe zet je ervaringsdeskundigen aanzet tot aanmelding voor het panel? Onder andere met deze animatie! Marc schrijft verzorgde de strategie, storyline en voice-over tekst. Gezonde Mening is een initiatief van […]
IJSSELVLIET | COPY WEBSITE
Tussen strategie en realisatie, daar vind je de mensen van IJsselvliet. Zij brengen en houden organisaties en mensen in beweging. Een scherp verhaal (lees: puike copy) over winnende strategieën en nieuwe stromingen. www.ijsselvliet.nl Opdrachtgever: IJsselvliet Strategie & Realisatie Publicatiedatum: juni 2019 Diensten: copy concept, copywriting, SEO
RABOBANK IJSSELDELTA | CORPORATE STORY
Je bent een bank met een bijzonder en eigen verhaal. Dat wil je vertellen, delen en uitdragen. Maar waar begin je…? Nou, bij de mensen van Rabobank IJsseldelta, de medewerkers dus; inspirerende ambassadeurs die het verhaal in zich dragen én zijn. En ik mocht het verhaal opschrijven. De aanpak Naast een inventarisatie van bestaande content, ging ik […]
ALTREX B.V. | MERKVERHAAL, TONE OF VOICE, COPY WEBSITE
Veilig werken op hoogte. Altrex maakt het al 65 jaar mogelijk met innovatieve en solide klimmaterialen. Zo’n mooi verhaal en zulke slimme producten verdienen woorden van niveau en content van de bovenste plank. Een fris verhaal in een webdesign van nu en morgen. www.altrex.com Opdrachtgever: Altrex B.V. Publicatiedatum: maart 2017 Diensten: tekstconcept, tekstschrijven, copywriting, interview, redactie In […]
Cover Countus jaarverslag 2020 Marc schrijft
COUNTUS ACCOUNTANTS + ADVISEURS | JAARVERSLAGEN
De accountants en adviseurs van Countus helpen lokale ondernemers hun dromen en doelen te realiseren. Ze denken mee en kijken vooruit. Elk jaar kijken de mensen van Countus echter ook even terug, op de eigen organisatie welteverstaan: met jaarverslagen in een frisse toon en taal. Ik mocht de cijfers, resultaten en ontwikkelingen van 2015, 2016, 2017, […]
GEMEENTE TWENTE | SCRIPT & COPY VOICE-OVER
Licht waar nodig, donker waar mogelijk. Het is de gedachte achter de campagne van Provincie Overijssel en samenwerkende gemeenten in Twente. In een animatie brachten we – in fijne beelden en heldere woorden – voor het voetlicht wat de samenwerking inhoudt en zoal opleverde. Bovendien is ’t een inspiratie voor andere gemeenten en hun inwoners […]

Samen aan jouw merk bouwen?

Of eerst het fundament leggen?

CONTACT

Vechtstraat 12

8021 AX Zwolle

info@marcschrijft.nl

06 270 55 359



© COPYRIGHT 2022 MARC SCHRIJFT • IN HET (DIGITALE) ZADEL GEHOLPEN DOOR BYMIC